keskiviikko 25. elokuuta 2010

Ootsä syöny ton skootterin

Tänään on ollut tosi kiva päivä. Aamu lähti helposti käyntiin eikä ollut mitään ongelmia. Päätin meikatakin pitkästä aikaa ja laittaa mun suosikkitakkini ja mun normikäyttökenkäni. Ne on siis ne joit oon esitelly tossa korkkariosiossa jo. Takki on liikkeestä jonka nimeä en muista, mutta toi makso n. 40 e ja Jani osti sen mulle lahjaksi<3 Siinä on ihanat yksityiskohdat. Käytän sitä harvoin, että siihen ei tulis mtn paskaa yms.. Tälläsenä siis käppäilin tänään koulus ja kaupungilla. Tosin kotiin tullessa sato kaatamalla, meikit levis oikeen hienosti ja hiukset on itseasias vieläkin märät. Jes xD
Näytänpäs ärsyttävän lyhyeltä tossa kuvassa vaikka pituutta oli yli 170 senttiä.. 

Mä sain taas tehtyä puunmukailuani, vaikka se ei oikeen vieläkään oo mainittavan kaunista katseltavaa. Silti oon edistyny huomattavasti, henkisesti. Ei ollut mitään ongelmia sen tekemisessä, en turhautunut kertaakaan ja huomenna saan varmaan tehtyä jo toisen puolen valmiiksi siitä levynpuoliskosta. Jes. Edistymistä. Koko koulupäivä meni lähinnä nauraessa. J-P, Kisu ja Anniina, ollaan niin paras porukka, koko ajan iha väsynyt ihme läppää mil ei voi ku nauraa ja tulee väkisinki hyvä mieli. Ihanaa ku mulla on ystäviä. Tää on viel eka koulu missä en oo koulukiusattu, aivan mahtava tunne siis, että nyt on kiva käydä koulua. Elämä tuntuu taas elämisen arvoselta ja mulla on odotuksia itseltäni ja tulevaisuudelta.

Tässä vielä kun otettiin Anskun kanssa kuvia :

Anniina oot ihana <3 Mut nyt mä alan syömään mun nuudeleita (käyttääks teistä joku muukin aina puikkoja niitä syödessä?) ja katon TAAS Sinkkuelämäätä. Kolmas kausi taas menossa. Sit pitäs siivota ja miettiä mihin noita kaikkia roinia oikeen tunkis.

/Leena

P.s Ainiin se tietokonepöytä on nyt valmis mutta en ny just jaksa ottaa siit kuvaa joten huomen sit ^^

JA HEI VAAN UUDET LUKIJAT <3

1 kommentti:

Usva kirjoitti...

Mä käytin AINA puikkoja silloin, kun vielä söin nuudeleita. Jostain syystä mulle vaan tuli sellainen äklötys niitä kohtaan - kai se kiintiö viimeinkin tuli täyteen -, etten ole enää pystynyt syömään nuudeleita. :( Harmi sinänsä; ne kun on niin helppoa ja halpaa.