tiistai 21. syyskuuta 2010

Maukkainta herkkua

 Hmm.. mulla on alkanu menee kumman paljon rahaa, kun oon alkanu lukee ihmisten blogeja xD Tällä kertaa ens kuun alussa mulle tulee postissa tälläsiä ihanuuksia.

Sanna Von Steam ilta tilasin itselleni ihanan Dead Lolita cameekorun itselleni, oh mamma. Oon metsästäny jotain ton tyylistä jo pitkään, pian se on minun <3 Hintaa sillä on 20 e. Sannalta tilasin myös kauneimman taskukellon jonka oon tähän mennessä nähny. Rakastan sudenkorentoja (haluaisin tatskaakin sellasesta) joten tää oli ehdoton kello saada.


 Eikös se olekin kaunis? <3 Kaulakoruna siis aion käyttää, ihana ketju siinä. Kello toimii hyvin, joten kaipa mä alan käyttämään sitä, enpä omistakaan kelloa, jota vois kantaa mukana. Katson aina kännykästä. Hintaa tällä kauneudella on 30 e. Toi kansikin on niin mmm<3

 Sittenpä löysin Ventoviriltä itselleni ehkä universumin kauneimman korsetin, jonka neito on itse tehnyt.  Hintaa on 85 euroa, eli kallein korsettini, mutta toi on pakko saada. Uskon, etten ikinä opi itse tekemää korsetteja, joten ostanpa tämän sitten. Ja vaikka oppisinkin, ei tollasia voi olla liikaa.


 Ja vielä toinenkin korsetti löytyi, Countess Bathoryltä . Se on kyllä suhteellisen pinkki, mutta enköhän mä keksi jotenkin miten mä sitä pystyn käyttämään. Se on niin kaunis. Sanoin kyllä joskus, että mä en päälleni pistä mitään vaaleanpunaista/pinkkiä.. kröhöm.. Syönpä sitten sanani. Hintaan 55 e lähtee tämä minulle.


 Kuvassa siis myyjä, en minä xD Narut voisin ainakin vaihtaa mustiin.

 Tänään on menny päivä tosi hyvin, itseasiassa. Tosin heti, kun heräsin, tajusin että tää päivä on harvinaisen märkä, ulkona nimittäin sato kaatamalla. Sataa vieläkin. Mutta.. bussissa ei ollu oikeen tilaa, mutta etuosasta löyty vielä yksi paikka nätin, pienen tyttösen vierestä. Niiiiin nätti blondi, hymyili minulle kun siirsi laukkuaan ja minä siihen sitten istuin tyytyväisenä xD <3 
 Koulussa kiirehdin äkkiä koulun ovelle, mutta en ehtinyt ihan samaan aikaan, kun meni luultavasti metallipuolen jätkiä, yksi niistä jäi pitämään mulle ovea auki ja mä hänelle sitten hymyilin takaisin :) 
 Ja meidän koulussa on aasialainen poika joka on ihan sika sulonen! Mietittiin Anskun kanssa, jos oltais kehdattu mennä sanomaan sillei "Hei", mutta ei me sitten uskallettu. Mietittiin vaan kuinka sulonen tapaus se on. Awwie<3

 Mä etenen tosi hyvin mun työni parissa, ja saan sen ihan saleen tehtyä ennenku jakso loppuu tän kuun vika päivä. Kyllä mua edelleen vaan iha sikana hermostuttaa se työssä oppiminen.. ärrfff.. en ees tiiä mihin pääsen. Saa nähä 0_o Angstaan tänne sitten. Huomenna pitää mennä kouluun jo 8 (normisti alkais kympiltä), koska mä nukuin tänään vähän pommiin ja olin 2 tuntia myöhässä xD Hupsista. Olin vaan laittanu herätyskellon pois päältä ja jatkanu tyytyväisenä unia..

  Tänää ei mitään sen kummempia varmaan. Niina soitti (mun siskoseni<3) ja tuli siitäkin hyvä mieli. Ja tietenkin, kun olen saanut varattua kaikki noi yllä olevat jutut itselleni <3 Mä vaan tanssin täällä pitkin huoneita, naureskelen ja Janikin tuli siitä tosi hyvälle mielelle ja se innostui mua pussailemaan , todistellen rakkauttaan <3 Se pitää mua vaan söpönä, kun innostun asioista.  Hah, ihana mies, ei valita mulle mun materaliasoitumisesta (kauhea sana), yleensä miehet aina pohtii mihin naiset tarttee kaikkea. Ehkä se on tajunnu, että mä vaan tarvin, eikä kyseenalaista sen takia enää mitään. Ei se jaksa ees jankuttaa mun kengistä enää. Niitä kun löytyy nyt.. n 30 paria. 27 on käytössä tossa eteisessä xD Oho, missäs vaiheessa niitä niin monta tuli. Silti pitäis hankkia vielä uudet lenkkarit (nykyset on valkoset apua, ne on ostettu joskus 7 vuotta sitten) lenkeille, sitten kaipaisin ihan klassisia korkkareita, avokkaat on must! Jaa.. uusia paksupohjallisia ois kans kiva saada.

 Taidanpas nyt jatkaa Pringlesien syömistä (niitä ihania Flaming chili sauce sipsejä) ja Stargate Atlantiksen kattomista. Oon ihan koukussa kaikkiin sficijuttuihin <3 Ja Atlantis yleisesti kiehtoo mun mieltäni ihan kauheasti, otan aina kaiken siihen liittyvän käsiini, kun vain saan xD

/Leena

 Kuvia otan varmaan taas sitten kun uskallan meikata (toi silmä on edelleen superkuiva vaikka onkin haava parantunut).

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Harhauduin blogisi sivuille ja kävin selaamaan niitä, tää on tosi kiva. Tykkään tästä tyylistäkin. Jäin lukijaksi!

Anonyymi kirjoitti...

Toi pinkki korsetti on aivan ihana. Jos vielä sais tollasen samanlaisen liilana niin ois unelma. Mutta upea pinkkinäkin!

Leena kirjoitti...

Maria: Hienoa että löyty uusi lukija, tervetuloa! Mistä mun blogini löysit ja tänne harhauduit?

Sunrise: Juuh sitä löyty punasenakin, mutta olin liian hidas ja se oli ehtinyt menemään. Violettina olis kyllä aika unelma, mutta jotenkin toi pinkkikin on tosi kaunis, vaikkei tosiaankaan ois ikinä arvannu mun sellasta haluavan.. xD

Milla // Moon shaped little box kirjoitti...

Tuo Ventovirin tekemä korsetti on tosi kaunis... ^^ Miekin haluaisin tuon tapaisen paitsi punamustana voisi olla enemmän miun tyylinen. :) Kivoja ostoksia kerta kaikkiaan :>>

Leena kirjoitti...

Vivian: Toi korsetti on aivan liiankin kaunis, en usko et se on pian minun. Mun onnella se istukaan hyvin xD