perjantai 10. syyskuuta 2010

Reissuun reissuun

Jooh, en oo tänää jaksanu ottaa kuvia, enkä mä ny jaksa pahotella sitä, ettei tässä merkinnässä ole kuvia. Ensinnäkin, kun aikoinani vuosia sitten kirjottelin livejournaliin, ei oltu kuultukaan et lisältäis blogiin mitään kuvia, helvetti. Teksti blogeissa on pääasiana, kuvat plussaa. Tietystä ne kiteyttää hyvin asian tai ettei jtn asiaa tarvi kuvailla miljoona lausetta, mutta silti..
No mut siis juu. Riikalta ostetut kengät on tullu postiin ja haetaan ne varmaan samalla ennen kuin lähdetään Espooseen päin. Me mennään käymään Janin kanssa mun porukoiden luona. Saa nähä mitä siitäkin tulee.. kun haluisin esitellä Janin mun siskolle ja toisinpäin. Niina on aina töissä ja ehtii ehkä käymään vaan pikasesti, ellei iskä mee korjaa Jokelaan asti niiden vessaa, ni päästäs samalla kyydillä sinne moikaamaan. Mä en vaan tällä hetkellä ole kovin väleissä siskoni miehen kanssa.. Monimutkanen juttu jota en jaksa selittää. Noh, toivottavasti menee suht stressittä tää reissu. Ainakin kengät piristää <3

Silmä alko taas vaivaa viime yönä, olin kai kosteuttanu liian vähän. Kävimpä ostamassa kunnon paketit noita tippoja, nyt on geeliä ja silmätippaa sitten taas ainakin pariksi viikoksi.

Tän päivän aamu alko muuten tosi ihanasti..ei saamari. No sit heräsin tosiaan silmäkipuun ja olin sitä mieltä etten viittiis mennä kouluun. Mutta päätinpä raahautua kumminkin kouluun ja kestää kivuliaan valon. Kouluun päästessä mietittiin Kisun ja Piian kanssa, että onpa oudon vähän porukkaa.. Mentiin luokkaan ja ooteltiin siinä puol tuntia. Sitten päätettiin mennä ettimään maikkoja, ei missään ketään. Koko koulu on iha tyhjä ja pimeitä työsalei ja luokkia. Soitan maikalle, kuraattorille, ei kukaan vastaa. Sit soitan Kostajalle. "Miksei meidän koulus oo ketään, elä sano et tänään on vapaapäivä" "Joo koko koulus vaan yhel luokal on jotain tunteja.." Kiva, ei sitten meille viittiny eilen kukaan ilmottaa, ettei tänään ole koulua!

Lähettiin siit sit kaupunkiin takas Kisun kaa. Käytiin teetättääs Kisulle passikuvia ja se tuli mun kans samal bussil kotiopäi. Sit kävin apteekis ja tulin Janille kotiin kiroamaan tota meidän koulun systeemiä (jälleen). Nyt pestään pyykkiä ja mä oottelen tota mun terapia-aikani alkamista.. mälsäääää... voishan sitä tietty siivota, mutta tänään ei millään kiinnostaisi.

Uutta merkintää sit vast sunnuntaina, jos on vaan jotain. En sit pääs lenkillekään ku vasta sillon. Eilen käytiin Anskun kanssa n. 5 kilsan lenkki ja oli iha kivaa, ku kaikkee juttuuki löyty taas ja naurettiin ties mille jutuille. Mut ny ei jaks olla enää koneel, meen tekee nuudeleit, heippaaaa!

Leena

1 kommentti:

Lady Carniwhore kirjoitti...

Palkinto blogissa :)