lauantai 2. lokakuuta 2010

Finntroll, humalaa ja ennakkokäsityksiä

 Eli siis torstaina käytiin katsomassa Finntrollia. Siellä lämppäs joku uskovais bändi, aika huono oli.. =/ Mutta Finntroll oli iha jees, tosin bändin jäsenten vaihto oli aika tunnelmaa lieventävä seikka. Kino ei ollu ees puolillaan, en sit tiä tuleeko koskaan enää Poriin. Oli kyllä sinänsä ihan hauskaa, bändin rumpalilla oli 30-synttärit jame laulettiin pieni synttärilaulu.

/So we went to see Finntroll. First there was some believerband, so that was a bit boring.. and band suck. But Finntroll was pretty good. Though band has taken a new singer. There were very few people, I hope they are coming back Pori some time. It was fun when we sing a little birthday song for a band drummer.


Paskavalaistus, tässä selvin kuva mitä sain koko lämppäribändistä xD
Sitten paskoja kuvia Finntrollista ja meistä kännistä. Oltiin siis minä, Jani, Jarkko, Annina ja Eve. Eve tosin oli liian kännissä eikä oikeen halunnu kuviin. Eipä ois munkaan pitäny, näytän kauheelta xD Olin kyllä edessäkin pomppimassa ja riehumassa suhteellisen kauan, mutta en sinne sitten tajunnu ottaa kameraa, joten kaikki on otettu meidän pöydästä käsin.







Oltiin lievästi kännissä Jarkko minä ja Annina

Jarkko

Jani xD <3

Öh suhteellisen kännisiä miehiä..

Minä ja Annina <3
Oli kyllä jännä. Kuvittelin ettei me koskaan ystävystyttäis mitenkään, mutta kyllä se ilta meni tosi hauskasti ja juttua riitti niin, että missattiin Finntrollin alotusbiisitkin, kun juteltiin tupakkakopissa (hmm.. tupakkalakkoni loppui siihen ja alkoi heti keikan jälkeen uudestaan.. hupsista) xD Juteltiin ennakkokäsityksistä. Sain kuulla Eveltä, että olin vaikuttanu (viime vuonna varmaan xD) Baarikaapisa joskus, känniseltä teinipissikseltä..0_o Olin hieman sillei, et wot, minä pissis? xDD Selevä. Molemmat tyttelit lukevat blogiani, sain kuulla molemmilta siis, että osaan kirjoittaa hyvin ja mielipiteet musta on avautuneet näiden mun päivitysten kautta. Hyvä niinkin :) Oli se kyllä silti vähän omituista keskustella ihmisten kanssa, kun kuvitteli, ettei kumpikaan pidä minusta.

Sillalta ei kyllä nähnyt jokea kovin pitkälle

Eilen olinkin sitten ihan totaalisessa krapulassa, koko saakelin päivän. En ehtiny keikan jälkeen nukkumaan ku pari tuntia. Oli kyllä nopea kimppataksi kyyti btw. Olin siis 8 tuntia töissä totaalisen pihalla kaikesta ja sillei et.. eehh mulla on huono olo.. Onneks sain silti jotain syödyksi, heti töiden jälkeen kotiin päikkäreille, nukuin kolme tuntia. Heräsin muutamaksi tunniksi ja nukuinkin sitten hmm.. 14 tuntia yöunia, oho xD Töiden jälkeen kävelin bussipysäkille keskustaan ja koko päivän oli ollut kauhea sumu (niinkuin torstainakin) ja oli aika sellanen olo, kuin olis Silent Hillissä tai vastaavassa paikassa. Odotin koko ajan mörköjen hyökkäävän sumun seasta.

Stargate Altantis katsottu. Oli kyllä aivan liian lyhyt! Siitä kuvapostausta myöhemmin, pakko lisätä teille infoa kyseistä sarjasta. Nyt siis Alkuperäne Stargate SG-1 meneillään. Pilotti jakso katottu ja seuraava lähtee pian pyörimään. Ajattelin olla tekemättä tänään yhtään mitään, katson vaan SGtä ja laiskottelen. Ihanaa.

Leena kuittaa

4 kommenttia:

Kauris kirjoitti...

Kaikki on mahdollista, vaikka nykyinen bannerisi sopii kuin nenä päähän :D. Mutta nyt on pakko pitää taukoa väsäämisen kanssa

Leena kirjoitti...

Kauris : Ehkä sitä ei sitten tarvii vaihtaa xD

Anonyymi kirjoitti...

Mikä kuva toi sun käsivarressa on? Se on jotenkin niin tumma ettei siitä saa oikein selvää näistä pienistä kuvista. Onko sulla ollut se miten pitkään?

Leena kirjoitti...

Maria : Jaha, ilmeisesti blogger vittuilee taas, eikä isonna kuvia. Mulla on siinä 3 ruusua ja perhonen. Se on peitetatuointi yhelle vähä vanhemalle kuvalle, mutta on toi kuva nyt ollu mulla tän vuoden :) Se saa jatkoa vielä lisäkukista ja hämähäkeistä, lepakoista ja sen sellasista <3