maanantai 4. lokakuuta 2010

Kadonneet päiväkirjat ja pientä kurkistusta niihin - Sneak for my old diary

Tässä tekstinpätkä osastolta - My writing from hospital
Tekstiä 2007-2010. Nightwish päiväkirja on uusin - My newest diarys
Blogger vittuilee mulle ihan kympillä, kuvien lataaminen kestää vuoden ja sitten se pistää vielä kuvat ihan väärin ja äähhhh.. fucking blogger. Laitan nää siis ja lisään kohta lisää..

Leena

Kirjotan runoja yleensä näin, muokkaan ne myöhemmin runokirjaani korjauksineen -One of my poem
Mia minun päässäni - thoughts and feelings
Laskin kaloreita vaikka oksensin kaiken.. sairas mieli mulla ollut - Sick mind

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo piirtämäsi kuva itsestäsi ja tunteistasi pelottaa mua. Mulla on jossain täsmälleen samanlainen teos itsestäni, joskus piti tehdä sellainen terapiassa. Tuli ihan kylmät väreet, kun näin tämän sinun versiosi. :)

AnneDeadly kirjoitti...

Oot tosi rohkea kun uskallat laittaa näitä kaikkien nähtäville. :o

Anonyymi kirjoitti...

Mä arvostan sitä miten sä olet niin rohkea kun voit laittaa synkimpiä ajatuksiasi nettiin kaikkien nähtäväksi ihan omalla naamallasi. Toivon, että kirjasi vielä jonain päivänä toteutuu ja saat sen painettua, täällä sille ainakin yksi lukija! Uskon että omakohtainen tarinasi voi auttaa monia saman asian kanssa kamppailevia.