keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Kamala video. Terrible video.


Haha ei oo totta, toi pysähtynyt kuva tossa on ihan kamala xD Nojoo siinä teille video, missä en tajua mistään mitään ja änkytän, normi mua kyllä. Ilmeily on mun juttu. Jessus sentään.. 

Tänään on tosiaan sellanen olo, että olen aikuinen ja olen ollut töissä. Olen niin väsynyt. Kohta meen varmaan jumittaa kylpyyn ja rentoutuu oikeen kunnolla. Ja miettimään, että ihana korsettini on matkalla luokseni <3 Ois vielä siivoamista luvassa ja hyllyn maalausta. Lisäänpäs tässä kuvan makkarista elikkäs ennen kuvaa ja sitten hieman etenemistä.

Ennen siivousta.. makkari on ollut lähinnä varasto, hups xD Mieletön määrä pölyä ainaki löyty..
Siivottu ja pesty lattiakin näkyy! Punaset verhot toistaseks. Tässä tv-taso maalattuna, näyttää kivalta metallinvärisillä kahvoilla ja mun telkkarin kanssa :) Vielä videot ja dvd-soitin kiinni.
Sängyn yllä mun taidetta ja Unisieppari
Hylly odottaa toista osaansa. Siinä istuu Lecter-nalle jonka sain Tonilta ja Sinalta ystävänpäivä lahjaks osastolla <3 Pieni apina on Herra Tossavainen. Se on laivalta joskus yli kymmenen vuotta sitten.
Tietenkin kattotuuletin on mustaa ja metallin hohdetta. Iskältä ja äiskältä <3

Eli mä jatkan Sinkkuelämään tölläämistä ja meen kohta sinne kylpyyn jumittamaan.

Ah Jani just sano, että se meillä on nyt koneella uusin Resident Evil joten heippa vaan mua vietiin nyt! xD Kerron huomen onko ihan paska. Aika vaihtelevaa palautetta kyllä saanu, toiset vihaa ja toiset rakastaa.

Leena

/I´m so damn tired. It´s so hard to be grown up and go to work everyday. I think I´m taking a bath soon and just relax and forget everything. My black and white corset are coming to Pori <3 I can´t wait! It´s so pretty <3 Oh, Jani just said that we will watch Resident Evil- Afterlife now! Byebye darlings <3

11 kommenttia:

E kirjoitti...

Vitsi susta sai ihan eri kuvan nyt ku katto ton videon! ET oo nii pelottava olleskaa.. Tai siis no ethä sa muutenkaa mut kelasin et sul olis sellanen pelottava ääni.. nyt mä sössötän.
ei mulla muuta :)

Noora Maria kirjoitti...

ihana toi pvc - toppi, melkein voisin harkita sen ostamista! Olisko sulla mtn kuvaa missä se on sun päällä, näkis vähän paremmin noita mittasuhteita? Onko tuo enemmän ns napapaita, näyttää hieman lyhyehköltä :)

Milla // Moon shaped little box kirjoitti...

Voi kun siulla on kivan kuulonen ääni! :) ^^ Kuvittelin äänes myös ihan erilaiseks... Hitsi tuo alempi toppi ois ihana, mutkun on niiiin pieni :D

Pahalapsi kirjoitti...

Oonko mie jotenkin outo, jos aattelen että siul on söpö ääni? =D kovin oot herttainen, kuvittelin myös että oot enempi semmonen hmm.. jyrkkä? jos noin voi edes sanoa. hmm.. eihän tuossa videossa muutenkaan oo mitään vikaa =)

Anonyymi kirjoitti...

Oot niin suloinen tuossa videossa! :)

Anonyymi kirjoitti...

No vittu huh huh. Ensinnäkin, kuulostat joltain leuhkalta pelleltä tuossa, ja vitsailet vielä syömishäiriöstäsi?

"Tää ei mahdu mun päälle.. JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ"
Voi jeesus.
Ja sit vielä. Jos käytit toppiasi yhteen aikaan kokoajan, miten se voi olla MELKEIN käyttämätön?

Leena kirjoitti...

E: Mikä musta sit teki pelottavan? xD Hyvä etten sit olekaan :)

Nora: Pistin tosiaan toisee merkintään läjän kuvia siitä

Vivian: Kiitoksia <3 En ite tykkää äänestäni, hyvä et joku tykkää xD

Insanity: Ei, sä olet vain ihana, mäki tykkään susta <3 Mut mikä musta tekeen jyrkän? xD

Margai: Mä olen tollanen omituinen otus. xD

Anonyymi: No huh huh itsellesi. Ensinnäkin kiva jos vaikutan leuhkalta pelleltä, onpahan sitten muutosta entisiin itkupostauksiin xD Toisekseen, tietenkin mä voin vitsailla omalla syömishäiriölläni ja kokemuksillani, minunhan ne on, daaahhh niinq. Jos et tykkää miten puhun ni eläpä kattele, siihenkin vois sanoa että daah niinq. Ja kolmannekseen, mä puhun aina ihan sekavia, eiköhän ihmiset tajua kuvista missä kunnossa koko toppi on xD Että että.. näinpä. Olet ihana, kiva saada tällästä kommenttia missä ei ole mitään kunnon kritiikkiä. Lue toki lisää vaikket minusta pidäkään/välitäkään ja kommentoi lisää huonoja kommenttejasi, piristit päivääni! xDDDD

Anonyymi kirjoitti...

Siulle sopii tosi hyvin mustat hiukset. Tuopi enemmän esiin kasvojasi ^^

Leena kirjoitti...

Anonyymi: Kiitoksia kuka oletkaan <3

AnneDeadly kirjoitti...

Owwww ootpa suloisen oloinen :')! Jos musta koskaan tulee meikkitaiteilijaa niin haluan sut malliksi jossain vaiheessa, sulla on niin nätit kasvot :]

Leena kirjoitti...

DeadlyDame: Ihanasti sanottu, senkin kaunokainen <3 Ja ehdottomasti tulen malliksesi jos tahdot :)