maanantai 20. kesäkuuta 2011

The Tribe- Ebony

Klaani kuuluu mun lempparisarjoihin (katsonut ehkä kymmenen kertaa kaikki viisi kautta), aikoinaan tuli kesäisin Summerissa. Tylsien aamujen pelastaja<3

Ja tietenkin Ebony on ollut alusta asti suosikki. Pidin yhessä vaiheessa paljon Ebonyn  tyylisiä meikkejä ja pikkuletit oon ottanu muutaman kerran aina, kun on iskeny hurja Klaani- innostus.


Ebony & Zoot.. Power and chaos!










/Leena

Jos et ole perehtynyt Tribeen niin tässä vähän esimakua (kaikki jaksot löytyy mm. Youtubesta):




14 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Tykkäsin siitä Ram:ista aina (? Oliko sen nimi edes Ram?) ihan kauheasti :DD Pitääpä googlata onko se vielä hyvännäköinen...

Olitko muuten tuolla MTR:ssä ollenkaan? O.o

Nani Vengeance kirjoitti...

Katoin tota itekkin ihan haltioissani. Muistan myös et se tuli yleltä lauantai-iltapäivisin <3

Tiia A. kirjoitti...

Ai että, toi oli vaan niin huippu sarja! Mun omat suosikit oli kanssa Ebony ja miehistä Lex :) Oon meinannut moneen otteeseen tilata kaudet dvd:nä, mutta aina jotenkin jäänyt. Ja heti alkoi soida päässä The Dream Must Stay Alive, rakastan sitä biisiä <3

satsu kirjoitti...

Oi <3 Tykkäsin tästä sarjasta niin kovasti joskus silloin. En muista enää paljoakaan.. Mistä näitä tuotantokausia voisi tilata?

Sally Slander kirjoitti...

Aaaa, diggasin tätä sarjaa niin kybällä sillon ku tää tuli summerissa :D Eikä oo summerissa sen jälkeen yhtä hyvää sarjaa ollutkaan! Ihan best! <3

Positiivinenpakana kirjoitti...

Ihana sarja, nyt on kolme kautta itsellä, pitäisi vielä kaksi viimeistä kaivaa. Minunkin suosikkejani olivat Ebony ja Lex. Voi ne vaatteet ja meikit <3

L kirjoitti...

Haha eikä! Just ajattelin Klaania pari päivää sitten

Suski kirjoitti...

Ei kiesus, en muista tosta sarjasta yhtään mitään, mutta muistan että tykkäsin siitä kovin pentuna.

HajaMiel kirjoitti...

Vau, tästä on pitkä aika :'D. Mutta muistan tykänneeni erityisesti stailauksesta, muu onkin mennyt aikalailla muistin piemämpiin syövereihin xD.

Ja nyt kutkuttaa katsoa jakso tai pari :').

Anonyymi kirjoitti...

hheeeei mäki muistan ton sarjan, oli ihan loistava ja jännä!! :D (toki olin aika nuori, ala-aste ikäinen.. :D) ne hengaili siel jossain toosi isossa paikassa ja teki kaikkee..joo.. :D

Aurinko kaakao kirjoitti...

:DD
Mä litoin just eilen Klaanin ekan tuotantokauden latauksee...ja oon nyt kattonu 2 ekaa tuotantokautta Smallvillee, koska oon supersankarinörtti! Smallville ainakin on edelleen ihan hölmön hyvä, niin toivon että Klaanikin on! :3

Leena kirjoitti...

Dark Shadow: Juu oli sen nörttien johtajan nimi Ram xD Se oli kyllä tosi kiva, mäki tykkäsin. Ja en ollu Myötätuules, rahat ei riittäny et oisin päässy =/

Nani: Kihii mäkin olin aikoinani ihan kikseissä. Oon vieläkin :)

Miss Angel: Se biisi on kyllä tosi hyvä ja mä tykkään kans Lexistä, tosin aika vaihtelevasti xD Mä tahtoisin kans noi kaudet ihan DVDnä.

satsu: Noita saa lähinnä vaan ulkomailta. Amazonista on moni mun kavereista tilannut tässä linkkiä http://www.amazon.co.uk/Tribe-Season-5-DVD/dp/B000FQ5FKY. Aika halpaakin, tosin en tiedä kuinka paljon postimaksut on.

Sally: Joo enpä oo itsekään enää seurannut Summeria, kun Klaani loppui siitä xD

Positiivinen pakana: Aijaa mistäs oot hommanut? Niinpä, tyylin takia mäkin tota aika isosti seuraan<3

Laura: Haha aika hauska xD

Suski: Kantsii kattoo, se on edelleen tosi hyvä<3

HajaMiel: Noh, katso toki. Ja se paranee joka jakson myötä! Pian olet koukussa ;)

pinkPINK: Joo ne hengailee ostoskeskuksessa xD Erinomaisen loistava sarja.

Aurinko kaakao: Hehee mainiota! Ja Smallvillee mäki oon seurannu aikoinani, mut kyl Klani on musta parempi silti.

Beatrix kirjoitti...

Löysin tämän googlella ja oli pakko kommentoida, vaikka onkin vanha postaus :) Mulla on myös samoja hahmosuosikkeja kuin muilla. Mustakin Ebony on tosi jännä hahmo, samoin se Ram oli sellanen häijy ja hauska hahmo. Ykkössuosikkeja on varmasti just Teknot, kuten Mega, Ved, Ram :)

Tää Klaani oli munkin suosikki aikoinaan ja oon löytäny tän uudelleen. Netissä on nimittäin sellanen suomalainen Klaani -fanisivusto, jossa käyn aktiivisesti. Myös ulkomaalaiset Klaanifanit ovat aktivoituneet ja niillä on Facebookissa paljon toimintaa esim. reaaliaikaisia keskusteluja näyttelijöiden kanssa.

Niitä Klaani -DVD:itä saa nykyään myös suomalaisesta verkkokaupasta CDON:sta, mutta ne on varmasti paljon edullisempia eBayssa ja muissa ulkomaisissa.

Leena kirjoitti...

Beatrish: Kyllä sitä vanhempiinkin postauksiin saa aina kommentoida! Teknot on kyllä tosi jees. Ja ois kyllä mahtia jutella näyttelijöiden kanssa, mutta en tiedä uskallanko! Mä oon niin niiden lumoissa että sanoisin varmaan jotain tosi tyhmää.. ja DVDnä on kyllä pakko saada koko sarja! Kiitoksia vinkistä!