sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Answers

Sorry in Finnish this time :)

Andromedalta

1. Sinun mielestäsi maailman kamalin tyyli?
Oon tainnut sanoakin nämä jo, mutta legginsit pelkällä paidalla on aika hirveä näky, niinkuin pelkkä paitakin sellasilla aamutohvelikengillä. Haaremihousut ja nykymuoti aika pitkälti on aika hirveää. Yleisesti ärsyttää myös se, etteivät osa ihmisistä osaa pukeutua oikean kokoisiin vaatteisiin, ollaan joko liian pienissä ja tiukissa vaatteissa niin, että laihallakin tulee jenkkarit ja kaikenkokoiset ihmiset jotka pukeutuvat säkkeihin, eivätkä omaa mitään tyyliä, säkkivaatteet on tylsiä, rumia ja lihottaa. En kans tajua keinorusketusta ja ylihamppuvaaleita hiuksia ja niiden kamalia meikkejä.. Miehetkin vois oppia käyttämään vyötä, ei kyllä kiinnosta nähdä niiden alkkareita. Haalariasutkin on iha kamalia.






2. Listaa nyt sen enempiä miettimättä top 3 parhaimmat elokuvat?

Potterit, Lotrit ja Sinkkuelämään eka leffa. 







3. Kahvi, tee, kaakao, vai joku muu? Miksi?



Kaakao, koska en muuten välitä suklaasta, koska se sattuu mun hampaisiin, mutta kaakao menee aina eikä aiheuta kipua muuten, kuin liian kuumana. Kyllä se vaan maistuu paremmalta kuin mikään kahvi maailmassa. Varsinkin kirjan kera.





4. Valitse 2 fobiaasi tms. asioita joita pelkäät, ja valitse niistä toinen - kuvittele kohtaavasi se.
Kerro mielikuva. Mitä todennäköisesti tapahtuisi?

No itseasiassa joudun piankin kohtaamaan kaksi pelkoani, kuten piikkikammon (taitaa tuo jäykkäkouristusrokote olla vanhentunut jo aikaa sitten) ja pin up mallina oleminen, koska en ole ikinä varma itsestäni, että pitäisin itseäni niin seksikkäänä ja että kehtaisin olla ehkä vähemmissäkin vaatteissa. Silti pin up on siitä hieno, että ei välttämättä tarvitse olla ihan alusvaatteisillaan. Haluan silti päästä kokemaan uuden haasteen ja näyttää, että aidot naiset ovat kauniita siinä missä mainioksien mallitkin, ellei jopa sitten kauniimpia ;) Mä luultavasti olen erittäin hermostunut, mutta luulen oppivani tästäkin kokemuksesta jotain uutta ja pärjääväni.







5. Jos suunnittelisit itse tatuointisi, millainen siitä tulisi?

Olenhan mä suunnittelutkin omat tatuointini. Uusin tulee olemaan ystävätatska Annan kanssa. Mä otan avaimen ja Anna lukon. 








6. Karmein kotityö, mitä viivyttelet aina viimeiseen asti?

Tiskaus. Ja jos viemärissä on jotain ällöä en millään haluaisi tehdä koko hommaa. Onneksi taloudessa löytyy mies johon voin aina vedota sillä syyllä, että senkin kuuluu siivota. 





 
7. "Tää biisi jää soimaan sun päähän.." Jäätävin päässäsi soinut kappale, joka jäytää aivot ja hermot?
En mä edes halua muistaa enää.. Varmaan se Rebeccan perjantai biisi, yökkkk. 


8. Vuoden parhain juhla? Miksi?
Halloween tietenkin, paras tapa juhlia uuttavuotta! Samhainnnn.<3


9. Suurin saavutuksesi?
Se, että olen löytänyt vihdoin oman itseni ja en pelkää enää jatkuvasti muiden mielipiteitä. Olen se joka olen, en aio muuttua. Varsinkin tässä parantumisen vaiheessa on upeaa nähdä, kuinka syömishäiriökään ei enää pidä otteessaan. Kuulin vähä aika takaperin Annalta, kuinka olin viime hääpuvun metsästyksessäni vain valittanut ettei mikään näytä hyvältä päälläni ja hän oli vain ajatellut "no mitäs olet noin laiha". Olin kuulemma myös vain valittanut koko ravintolassa käynnin aikana olevani liian täysi syömään enempää kuin pari haukkausua. Mä en ole oikeasti sellainen. Mä rakastan syömistä. 


10. Oletko koskaan ollut mukana mielenosoituksessa?
Jos olet, niin missä? Jos et ole, niin millaisessa sinut luultavammin näkisi?
Enpä ole ollut, enkä varmaan tule olemaankaan, mielenosotuksissa harvemmin saadaan mitään aikaiseksi ja ne on tosi vaarallisiakin.

11. Tärkein/rakkain asia/ihminen sinun elämässä?
Jani on tärkein kaikista <3 

1. Kuinka pitkä olet?
162 huimaa senttiä.
2. Mikä pieni asia saa sinut pakahtumaan onnesta?
Se kun näen mulle tärkeitä ihmisiä ja näen niiden eleistä ja ilmeistä, kuinka nekin haluaa olla mun kanssani. 
3. Mitä aiot tehdä kesällä?
Mennä naimisiin, käydä kuvauksissa, treenata yhä kovempaa ja kiinnittää huomiota vielä enemmän terveellisempään ruokavalioon (yritä itse muistaa syödä säännöllisesti ja monipuolisesti), nähdä paljon kavereita, grillata, käydä mökillä, siivota, sisustaa, uida ja käyttää bikineitä sitten ties kuinka monen vuoden jälkeen, saunoa ja yksinkertaisesti nauttia elämästä.
Mä en luovuta ennenku tällänen kroppa on saavutettu
4. Kolme suosikkiblogiasi?
Kolme ultimaattista suosikkia? Apua. Evil Fate EternityMustaa pitsiä ja Trough the Looking Glass. Mulla on silti ihan tajuttomasti suosikkeja, mutta nää tuli ekana mieleen.
5. Kenellä on ollut sinuun ja elämääsi suurin vaikutus?
 Janilla ihan ehdottomasti. Se on muuttanut mun itseluottamustani, tapaa katsoa elämää ja nähdä monipuolisesti. Ja olla tosiaan oma itseni. Uskallan sanoa mikä vaivaa ja puhua siitä.


6. Miten olet muuttunut viimeisen vuoden aikana?
 Oon itsevarmempi ja yhä tietoisempi mitä haluan elämältäni ja itseltäni. Olen lopettanut oksentamisen ja tajunnut, että on muitakin tapoja purkaa pahaa oloa. Tunnen myös itseni aikuisemmaksi. Vielä on silti paljon opittavaa ja koettavaa.


7. Mikä on parasta mitä sinulle on tapahtunut?
Oon nyt rikkinäinen levy, mutta Jani. <3
8. Mihin uskot?
Rakkauteen, ihmisten hyvyyteen, Jumaliin, Äiti Luontoon, ystävyyteen ja elämään.
9. Unelmien kenkäsi?
 Minna Parikan popot. Alan säästää niihin heti, kun häät on ohitte ja ne on maksettu.

Belle Black 285 e

10. Mihin säästät tällä hetkellä?
 No just niihin häihin.
11. Mikä on sinun elämäsi tarkoitus?
Elää sellainen elämä kuin haluan.
 1. Saat oikaista yhden vääryyden maailmasta, mikä se on?
Poistaa kaikki huumeet maailmasta.

2. Jos olisi mahdollista saada lemmikiksi mikä tahansa eläin tai olento (fiktiivinen tai todellinen), mikä se olisi?
No lohikäärme tietysti daa. Mutta se ois kyllä mun kaveri eikä lemmikki. Mutta se antais mun lentää sen selässä <3

3. Mikä olisi todennäköisin syy sille, että olet joutunut putkaan?
Oon varmaan vetänyt jotain idioottia turpaan, kun kehtas tehä jotain pahaa mun kaverille tai miehelle.

4. Mitä asiaa tai tapahtumaa odotat eniten juuri nyt?
Kuvauksia ja häitä <3

5. Asia, josta pitäsit puheen koko maailmalle, jos olisi mahdollisuus?
Itsetunto-ongelmat varmaan.

6. Metsämökki vai kaupunkiasunto?
Kaupungissa mä asun, mutta mökkiin mä menen nauttimaan elämästä. Mökki on kovempi juttu.

7. Minkälaisessa asussa sinua EI tulla näkemään?
Tosi värikkäissä, tai eläinkuosisessa pissis asussa. 



8. Jos saisit pelastaa palavasta talostasi kolme (ei elävää) asiaa, mitä ne olisivat?
Tietokone, mun päiväkirjalaatikko jaaaa.. mun kasibittinen varmaan xD

9. Karaokeaika! Mikki isketään käteesi, minkä biisin laulat?
Indican Ikuinen virta on aina tosi kova.

10. Jos näyttelisit elokuvassa, millainen hahmosi olisi?
Köh öö.. Mä olen kyllä ihan Potterin Hermione. Mutta ois se siistiä olla Underwoldin Selene tai vastaava vahva naishahmo.



11. Tunnusta vapaavalintainen syntisi!
Melkein sanoin jotain mitä ei ois pitänyt, mutta.. vaikka dissaan pissistyyliä mä oon koukussa Jersey Shoreen, apua! XDD 

 1. Millaisesta luonnonmaisemasta viehätyt eniten?
Suomalainen luonto on ihan liian kaunista, siinä sielu lepää kattellessa.


2. Millainen mielenmaisema sinulla on?
Aika violettia, täynnä yliluonnollisia olentoja ja satulinnoja. Siellä on prinssinikin <3

3. Millaista maisemaa haluaisit katsella ikkunoistasi?
No metsä ois jees tai merenranta. 

4. Mihin uskot / kuulutko johonkin uskontoon?
Wicca on meikän juttu. Kyllä, se on uskonto.


5. Onko sinulle tapahtunut joskus jotain yliluonnollista?
Paljonkin, oon keskustellut henkien kanssa ja henget on heitellyt mun tavaroitani. Onhan noita vaikka kuinka paljon, mutta niistä ehkä joskus myöhemmin.. ehkä.

6. Kuka tai mikä olit edellisessä elämässäsi?
Ei niin mitään hajua. Uskon kyllä energian kiertokulkuun.

7. Mitä samaa sinussa ja lempieläimessäsi on?
Osaan olla tosi bitch, mutta pääasiassa mä tykkään vaan nukkua ja syödä. Kissat on pop.

8. Mitä samaa sinussa ja lempikasvissasi on?
En mä ees tiedä mikä on mun lempikasvi.. Mä tykkään kaikista kasveista.

9. Jos saisit pihasi/parveekkeesi täyteen vain yhtä kukkaa/kasvia, mikä se kukka/kasvi olisi?
Joku violettikukkanen.


10. Millaisen elämän toivoisit lapsillesi (huolimatta siitä, haluatko lapsia)?
Sellaisen missä he oppivat vahvoiksi ja olemaan ylpeitä itsestään ja saavutuksistaan.

11. Millaisen elämän toivoisit itsellesi 30 vuoden päähän?
Mulla on lapsi/lapsia, omakotitalo ja mun kirja on vihdoin valmis ja joku muukin on lukenu sen mun kavereiden ja perheen lisäksi xD

P.s Näitä on ainakin vielä kaksi lisää, mutta teen ne myöhemmin :)
/Leena

2 kommenttia:

Nonnulan Jonna kirjoitti...

Ja taas sait yhden lisää mun blogistani :)

Leena kirjoitti...

Nonnu: No niinpäs sain, kiitoksia!